ZWROTY I REKLAMACJE
Jeśli coś nie przypadło Ci do gustu - jest za małe bądź za duże - napisz do nas niezwłocznie na adres sklep@nosens.pl
a następnie odeślij towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu na poniższy adres:
Butik (No)Sens
Al. KEN 36a lok U-6
02-797 Warszawa
tel.+48 792414100
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu oraz NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH - patrz pkt.11 REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO (No)SenS
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-¬mailową.
Zwrócimy Ci należność nie później niż 14 dni odkąd trafi do nas.
Minęło 14 dni? Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową (No)SenS. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.
Dla Twojej wygody zamówimy kuriera, który odbierze produkt wprost z Twoich rąk -wystarczy opłacić przesyłkę na numer rachunku bankowego
Katarzyna Pichalska Credit Agricole 14 1940 1076 4968 8478 0000 0000
IBAN PL14194010764968847800000000
SWIFT AGRIPLPR
Jeśli wolisz wysłać produkt na własną rękę, skorzystaj z adresu podanego powyżej.
Jeśli chcesz wymienić produkt lub reklamować go napisz do nas a na pewno rozwiążemy Twój problem: sklep@nosens.pl lub zadzwoń 791 222 922.
Pliki do pobrania: