ZWROTY I REKLAMACJE

Jeśli coś nie przypadło Ci do gustu - jest za małe bądź za duże - napisz do nas niezwłocznie na adres  sklep@nosens.pl 
a następnie odeślij towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu na poniższy adres:
Sklep (No)SenS
Galeria Ursynów
AL.KEN 36A lok 14A
02-797 Warszawa
tel.+48 792414100.

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-¬mailową.

Zwrócimy Ci należność nie później niż 14 dni odkąd trafi do nas.

Minęło 14 dni? Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową (No)SenS. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.

Dla Twojej wygody zamówimy kuriera, który odbierze produkt wprost z Twoich rąk -wystarczy opłacić przesyłkę na numer rachunku bankowego                            

Katarzyna Pichalska Credit Agricole 14 1940 1076 4968 8478 0000 0000               

IBAN PL14194010764968847800000000                                                            

SWIFT AGRIPLPR

Jeśli wolisz wysłać produkt na własną rękę, skorzystaj z adresu podanego powyżej.

Jeśli chcesz wymienić produkt lub reklamować go napisz do nas a na pewno rozwiążemy Twój problem:  sklep@nosens.pl lub zadzwoń 792 414 100

Pliki do pobrania: